Thursday, November 25, 2004

کار خوب؟!

یکی از چیزای دیگه که یاد گرفتم و امیدوارم بتونم بهش عمل کنم اینه که "انجام دادن کار" مهمتر از "خوب انجام دادن" اونه! البته اینو میدونم که برای همیشه صدق نمیکنه. ولی در اغلب اوقات و برای غالب افرادی مثل من که دوست دارن کارو خوب انجام بدن، لازمه. خیلی وقتا میشه که اونقدر کارو عقب میندازم که یه زمانی کامل و درست انجامش بدم. و بلاخره هم نمیرسم در زمان لازم انجامش بدم یا در لحظات نهایی، خیلی بدتر از اونی که میشده، مجبور میشم انجامش بدم.

خوب بلاخره این متنو هم طبق همین فرمول نوشتم که مدتها بود سر دلم مونده بود!! درضمن این فرمول شدیدا بدرد حوا هم میخوره چون اون هم از طرفداران و گرفتاران پر و پا قرص خوب انجام دادن کاره. نمونش هم همین که ویولت پرسیده بود حوا کجاست؟! همینجاست، فقط منتظر زمان و موضوع و متن و حال مناسب میگرده که یه چیزی بنویسه!!

باز کار دست خودم میدم با این حرفا! قرار شده بود ما مدتی به کار همدیگه گیر ندیم ولی مگه این مردای خاله زنک امروزی میتونن جلوی دهنشونو بگیرن؟!

تازه اصلانم نباید گیر بده! آخه اینو هم از اول قرار گذاشته بودیم که حساب این آدم و حوا با اون یکیها جداست! و خوب انصافا تا الان که خوب جدا بوده و نهایتا این وبلاگ هم مثل وبلاگای دیگه توی خونه دیده شده!!

آدم