Tuesday, September 28, 2004

تنوع

یه چیز جالب که اینجا هست (همین محل کار خودم) اینه که با آدمهای بسیار مختلفی زیر یه سقف جمع شدیم. فرصت خیلی خوبیه که با فرهنگها و عقاید مختلف آشنا بشم و برای خودم خیلی جالبه ولی متاسفانه اینقدر گرفتاری هست که وقتش نمیشه. همیشه همینطوره یا قیر نیست یا قیف! حالا که چنین شرایط جالبی هست، شرایط گفتگوی این تمدنها دست نمیده! این کشورا از این قرارن:
ایران، چین، فرانسه، تایلند، ژاپن، اسپانیا، استرالیا، الجزیره، مکزیک، پرو، آمریکا، سوئد، کره و یونان! خودم هم گاهی اوقات تعجب میکنم از این تنوع.

پ.ن. اینکه دیروز دیگه داشت حوصلم سر میرفت و میخواستم باز از دست این حوا اینجا یه چیزی بنویسم که خوشبختانه وقت نشد و بعدش هم دیدم بلاخره همت کرده و چند خطی نوشته. امیدوارم ادامه پیدا کنه. حالا ببینین من از دست این حوا خانوم چی میکشم ها واسه چند خط نوشتن این همه منت کشی و انتظار، بقیه رو خدا بخیر کنه!

آدم