Tuesday, June 08, 2004

برنامه خانوادگی
خانواده کوچک ما در نظر دارد که اصل سحر خیز باش تا کامروا باشی به مرحله اجرا بگذارد.بنده امیدوارم که این دفعه دیگه اجرا شود و این دیو تنبلی از خونمون دیگه بیرون کنیم که خوب کمی هم موفق بودیم و کم کم حوا خانم داره به ارزوهای خودش میرسه امیدوارم که همیشه همین طوری بمونه.
البته لازم به ذکر است که این فنگیله ما که انکار نه انکارامروز کلی زود بیدار شده و اونقدر ورجه ورجه کرده که دمار از روزگار مامان جونش دراورده.کلی هم با نمک شده و فکر کنم من هم باید کم کم دست به کار بشم و از بامزهگیهاش بنویسم تا بزرگ نشده و من فراموشم نشده تازه الان هروقت میخواهم چیزی بنویسم فراموش میکنم.
خوب دیگه برم از بس به ساعت اومدن بابا عادت کرده و اینکه کلی با باباش بازی میکنن امشب که یک کم دیر شده میگه مامان بادی بعدشم اگه بگم کار دارم میره دم در دادوبیداد که بابا اییاو کلی گریه.

حوا