Friday, June 11, 2004

سلام
فکر کنم بعداز دو یا سه روزه که پای کامپیوتر نشستم.قبل از هرچیز، تو فکرم برای فنگیلمون یک اسم مجازی پیدا کنم اگه چیزی به نظرتون اومد برام بنویسن .
شما تا حالا به این موضوع برخورد کردین و به فکر اوفتادین که چرا بعضی ادمها رو می بینی همیشه تو زندگیشون موفق هستن، اگه کار میخوان پیدا می کنند و...و شما سر میچرخونی و میبینی که در عرض یک مدت کوتاه یک خونه و ماشین و هرسال سفر خارج .بعضیها هم میبینی که هرچی زور میزنن،به اب واتش میزنن ویک کاری پیدا میکنن وخب فکر کنم سعیشون رو هم میکنن ولی اخرش اخراج میشن و همه جوانیشون دنبال کار میمانند.نمیدونم واقعا حکمتش چی باشه.
واقعا مشکل کجاست میخواستم بگم که خدا چطوری که برای بعضیهامیسازه و برای بعضیها هیچی ولی دیدم که ما همچین هم اسلام رو یا حتی اون توصیه زرتشت رو هم که رعایت نمیکنیم .واقعا ما مسلمونیم، ازاده ایم، ادم خوبی هستیم، واقعا چی هستیم.ادم خوبی بودن خیلی مهمتر از مسلمون بودنه فقط مذهب ادم اطلاعات ما روقوی میکنه در این مورد وادم رو به انجام کار خوب ترغیب.
امروز داشتم فکر میکردم که این رعایت نکردن حق امتیاز در ایران حتی در مورد غذا هم هست مثلا ما اصلا قبول هم نداریم که ماکارانی که درست میکنیم یک غذای ایتالیایی است. چرا؟ جالب بود برام که قانون رو رعایت نکردن اینقدرریشه دار است.


حوا